Departament d'Economia

El Departament d’Economia participarà en el projecte “DigiGen. The impact of technological transformations on the digital generation” el qual recentment ha obtingut finançament de la Comissió Europea en el marc del programa Horitzó 2020. A més de la Universitat de Girona, el projecte compta amb la participació de vuit universitats europees més procedents de Noruega, Grècia, Regne Unit, Àustria, Alemanya, Romania, Estònia i Bèlgica.

La investigadora principal del projecte és la professora Sara Ayllón i compta amb un pressupost a la Universitat de Girona de 307,000 euros. La durada del projecte serà de tres anys i vol avaluar l’impacte de les noves tecnologies en els nens i els joves. En particular, l’equip de la UdG estudiarà les possibilitats d’accés dels nens a les noves tecnologies per nivell sòcio-econòmic, la relació entre l’ús de les noves tecnologies i el benestar subjectiu dels infants i en quina mesura les possibilitats de treball remot permeten als pares dedicar més temps a la cura dels seus fills, entre altres temes.