Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar
Identificació

Voluntariat

Convocatòria de places per al projecte Pisos Solidaris per la Convivència de Salt 2020-2021

La Unitat de Compromís Social i l'Oficina Local d'Habitatge de Salt posen a disposició de 3 estudiants de la UdG un pis compartit un any acadèmic a un cost de 125 €/mes, despeses de subministraments incloses. A canvi cada estudiant es compromet a dedicar 150 hores repartides durant tot el curs a participar en diverses activitats d’inclusió social a la comunitat. Els estudiants que compleixin les 150 hores del projecte obtindran 6 crèdits de reconeixement acadèmic, un cop presentada una memòria final i l’avaluació del projecte.