Sostenibilitat

Noves bicicletes elèctriques a la UdG per PAS i PDI

La Universitat de Girona ofereix el préstec de bicicletes elèctriques al personal d'administració i serveis i al personal de docència i investigació l'oportunitat per desplaçar-se d'un campus a l'altre.

A partir d'ara el PAS i el PDI de la Universitat de Girona podrà moure's d'un campus a l'altra de manera ràpida i sostenible amb les noves bicicletes elèctriques "eBicis UdG". Les eBicis UdG és una iniciativa de la Unitat de Compromís Social amb la col·laboració de la Biblioteca de la Universitat de Girona. L'ús principal de la bicicleta elèctrica de la UdG és el desplaçament per gestions puntuals entre campus o altres seus administratives de la ciutat, durant la jornada laboral per a personal de PAS i PDI. La persona usuària es compromet a fer-ne un ús i conducció responsable, seguint la normativa vigent i utilitzant la xarxa ciclable de la ciutat. A la pàgina web de l'àrea de Sostenibilitat (clica aquí) de Compromís Social hi ha tota la informació sobre la utilització òptima de la bicicleta i el sistema de préstec de la Biblioteca, juntament amb un vídeo tutorial del funcionament de la bicicleta elèctrica.