Promoció de la Salut

8è concurs de vídeos -Drogues: el teu punt de mira

4.000 € en premis: inscriu-te!

Ja està obert el termini d’inscripció al 8è concurs de vídeos -Drogues: el teu punt de mira-, dirigit a estudiants universitaris.

Forma part del programa "Drogues: el teu punt d'informació”, que compta amb el suport de 56 universitats espanyoles i té com a objectiu afavorir processos de reflexió crítica sobre els riscos derivats del consum de drogues i propiciar missatges preventius entre iguals. El programa compta amb el finançament de la Delegación del Gobierno para el Plan Nacional sobre Drogas.

Del 12 de novembre de 2018 fins el 20 de maig de 2019 s'obre el període de participació en el concurs.

Condicions:

• Hi poden participar estudiants de qualsevol universitat espanyola.
  • El vídeo ha de ser inèdit i penjar-se en un web públic (com Youtube, Vimeo, etc.) que permetin la seva visió pública i poder incrustar a la web.
  • La seva durada màxima -crèdits a part- és de 2 min.
  • Ha d'estar relacionat amb la prevenció de drogues i altres conductes addictives.
  • S'ha de posseir els drets d'imatge i música.
  • Reparteix cinc premis entre 1.200 i 400 €

Descarregue't el formulari d'inscripció i les bases del concurs a Més informació.