Igualtat d'inclusió

Xarxes en les que participem

UNI.DIS.CAT

UNDISCAT és el Pla d'acció per a la integració de persones discapacitades a la universitat.

La Comissió d'Accés i Afers Estudiantils, en sessió de 26 de setembre de 2006, va acordar crear una comissió tècnica que treballi en la implantació de les accions proposades al projecte UNIDISCAT.

La UdG participa en aquesta comissió tècnica encarregada de realitzar estudis i documents per a l'assessorament dels vicerectorats d'estudiants de les diferents universitats de Catalunya.

UNIDISCAT organitza tallers formatius i el Congrés Internacional sobre Universitat i Inclusió. Consulteu la pàgina oficial per tenir més informació sobre aquests tallers i altres documents.

RED SAPDU (Servicios de atención a personas con discapacidad en la universidad)

SAPDU es un grup de treball creat al desembre del 2009 en reunió plenària a la Universitat Jaume I de Castellón, que reuneix a tècnics i tècniques dels serveis d’atenció a persones amb discapacitat de les Universitats Espanyoles i que treballa amb la intenció de desenvolupar objectius com ara la col·laboració entre els serveis, proposar actuacions, impulsar documents que siguin aprovats en el si de la CRUE Asuntos Estudiantiles, a on depèn SAPDU. Podeu consultar la informació dels diferents serveis que la composen, així com documentació d’interès a la pàgina oficial de SAPDU .