Igualtat d'inclusió

Xarxes en les que participem

Comissions i grups de treball

UNI.DIS.CAT

UNDISCAT és el Pla d'acció per a la integració de persones discapacitades a la universitat.

La Comissió d'Accés i Afers Estudiantils, en sessió de 26 de setembre de 2006, va acordar crear una comissió tècnica que treballi en la implantació de les accions proposades al projecte UNIDISCAT .

La UdG participa en aquesta comissió tècnica encarregada de realitzar estudis i documents per a l'assessorament dels vicerectorats d'estudiants de les diferents universitats de Catalunya.

UNIDISCAT organitza tallers formatius i el Congrés Internacional sobre Universitat i Inclusió. Consulteu la pàgina oficial per tenir més informació sobre aquests tallers i altres documents.

RED SAPDU (Servicios de atención a personas con discapacidad en la universidad)

SAPDU es un grup de treball creat al desembre del 2009 en reunió plenària a la Universitat Jaume I de Castellón, que reuneix a tècnics i tècniques dels serveis d’atenció a persones amb discapacitat de les Universitats Espanyoles i que treballa amb la intenció de desenvolupar objectius com ara la col·laboració entre els serveis, proposar actuacions, impulsar documents que siguin aprovats en el si de la CRUE Asuntos Estudiantiles, a on depèn SAPDU. Podeu consultar la informació dels diferents serveis que la composen, així com documentació d’interès a la pàgina oficial de SAPDU .