Igualtat de Gènere

Violència de Gènere

La UdG se suma al compromís, juntament amb el Govern i totes les Universitats catalanes a facilitar el trasllat d’expedient acadèmic a les víctimes de violència de gènere.

La UdG se suma al compromís juntament amb el Govern i totes les universitats catalanes a facilitar el trasllat d’expedient acadèmic a les estudiants víctimes de violència de gènere. Aquest nou conveni es va signar ahir dia 9 de gener en un acte al Palau de la Generalitat, amb la presència de la consellera d'Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, i la de Presidència, Elsa Artadi: ambdues van signar el conveni amb els rectors de les universitats catalanes tant públiques com privades.

La mesura permetrà a les dones víctimes de violència de gènere, així com també els seus fills, continuar els estudis de grau en una universitat diferent de la que els van iniciar, sense pagar pel tràmit i efectuant-se el més ràpid possible.