Cooperació

Projecte de construcció d'una nova biblioteca a l'Escola d'infermeria a Kribi (Camerún)

Finalitza el projecte de construcció d'una nova biblioteca a l'Escola d'infermeria a Kribi (Camerún)

Finalitza el projecte de reforç a la docència i la recerca de l'Escola d'Infermeria d'Insolàfrica a kribi (Camerun) mitjançant la dotació d'una biblioteca de llibres i recursos digitals especialitzats en Infermeria.

Objectius específics assolits:

• S'ha dotat la nova biblioteca dels recursos bibliogràfics i digitals necessaris per el seu funcionament i la seva finalitat
  • S'ha adquirit material de suport a la docència i adequat el Pla d'Estudis d'Infermeria vigent
  • S'ha catalogat i classificat el material bibliogràfic
  • S'ha format al personal de la biblioteca en aspectes bàsics de catalogació bibliogràfica, classificació i prèstec
  • S'ha format els estudiants, docents i personal bibliotecari en competències bàsiques per a obtenir i utilitzar de manera autònoma i efectiva la diversitat de recursos i serveis de la biblioteca
  • S'ha facilitat l'accés dels recursos i serveis a la comunitat educativa i terapèutica de Kribi-Ebomé

La responsable del projecte, Alícia Baltasar Bagué, preveu que una tercera fase (convocatòria ajuts 2019) es puguin desplaçar a l'Escola d'Infermeria de Kribi-Camerun estudiants i professors de la UdG interessats en millorar la seva formació, les seves competències, i la seva recerca en salut en contextos no europeus.