Càtedra Víctor Català d'estudis sobre el Modernisme

La Càtedra Víctor Català participa al programa "Llengua i Literatura Catalanes a Batxillerat"

Les conferències, que s'adrecen als estudiants de batxillerat, se centren en l'obra 'Solitud' per tal d'acostar l'obra de Víctor Català als estudiants i ampliar els seus coneixements sobre l'autora.

La Càtedra Víctor Català d'estudis sobre el modernisme participarà enguany al programa de conferències Llengua i Literatura Catalanes a Batxillerat, impulsat des de la Facultat de Lletres i que s’adreça als alumnes de primer i segon de Batxillerat. En aquest curs 2019/20, la Càtedra Víctor Català ofereix la conferència «Solitud, el tresor literari de Víctor Català» com a complement i ampliació del contingut curricular sobre la literatura modernista. Les conferències, que són gratuïtes, pretenen, alhora, despertar l'interès de l'alumnat envers l'obra de Víctor Català, a més de donar a conèixer la recerca i les activitats que es duen a terme en el camp de la Filologia a la Universitat de Girona.

A partir del 7 d'octubre es confirmaran les peticions rebudes i es concretaran les xerrades, segons disponibilitat horària.

Podeu trobar tota la informació del cicle "Llengua i Literatura Catalanes a Batxillerat" aquí.