Càtedra Martí Casals de Medicina i Salut en l'Àmbit Rural

Presentació del llibre "Balnearios, veraneo, literatura" a la Universitat de Girona

El dijous 14 de març de 2019, a les 12 hores, es va presentar al Seminari Aurora Bertrana de la Biblioteca de la Universitat de Girona el llibre, coordinat per Joaquim M. Puigvert i Narcís Figueras, "Balnearios, veraneo, literatura. Agua y salud en la España contemporánea" (2018).

El dijous 14 de març de 2019, a les 12 hores, es va presentar al Seminari Aurora Bertrana de la Biblioteca de la Universitat de Girona, en marc de la campanya organitzada pel Deganat de la Facultat de Lletres titulada “Aquí fem llibres. És (també) la nostra recerca”, el llibre coordinat per Joaquim M. Puigvert i Narcís Figueras, Balnearios, veraneo, literatura. Agua y salud en la España contemporánea (2018). Hi varen participar els coordinadors, Joaquim M. Puigvert i Narcís Figueras, així com la professora de la Universitat de Girona, Margarida Casacuberta.