Càtedra Martí Casals de Medicina i Salut en l'Àmbit Rural

Videoconferència inaugural del curs 2020/2021

'Epidèmies i pandèmies: passat i present'

El proper divendres 20 de novembre, a les 19:00 h., tindrà lloc la conferència inaugural del curs 2020/2021 de la Càtedra Martí Casals de Medicina i Salut en l’Àmbit Rural. Enguany es celebrarà, per primer cop, en format videoconferència, a través de la plataforma Google Meet, directament a través del següent enllaç:

Sota el títol ‘Epidèmies i pandèmies: passat i present’, l’acte anirà a càrrec d’Alfons Zarzoso, director del Museu d’Història de la Medicina de Catalunya, i del Dr. Josep Vilaplana, president del Col.legi Oficial de Metges de Girona, els quals faran una reflexió sobre la pandèmia actual, que ens ha mostrat com davant de situacions similars a aquelles ocorregudes en segles anteriors, s’hi ha fet front amb un exercici heroic de la medicina, alhora que s’ha constatat com les condicions de vida i de treball de la gent són un element clau per a l’erradicació de malalties,  un repte que afecta no només al món mèdic, sinó a tota la societat.

És un acte obert a tothom i per al qual no cal inscripció prèvia. Recomanem a les persones interessades que us connecteu a les 18:45 h. per poder començar l’acte a la hora establerta. Els assistents podran interactuar en el xat en directe amb reflexions i preguntes que seran plantejades en les consideracions finals. Us animem a participar-hi!