Càtedra de Responsabilitat Social i Sostenibilitat

Canvi de data: Participació de la directora de la Càtedra a la Jornada d'emprenedoria

La Jornada d'innovació empresarial i emprenedoria social canvia de data de realització. Connectant idees i persones.

Degut a les mobilitzacions que van haver la setmana passada, la Jornada d'emprenedoria al Viver de Salt es va veure afectada modificant el dia. La nova data és el 12 de novembre de 9:00 a 13:00 h. Recordem que la jornada pretén ser un espai de networking per posar en valor les noves tendències socials i empresarials des d'una mirada oberta i col·laborativa.

Hi participaran quatre ponents que són Guillaume Teyssie amb el mètode Pentagrowth: “Com dissenyar un model de negoci exponencial”, Jordi Reixach amb Storytelling aplicat a l'empresa “Com una bona història pot transformar el teu projecte”, Maria Rosa Terradellas amb empreses amb ànima social: “La responsabilitat social a les organitzacions” i Mohamed El Amrani amb el mercat d'oportunitats: “Dinamització d'un espai de networking actiu".

És una activitat gratuïta que requereix inscripció prèvia.

Dia: 12/11/2019

Hora: de 9 a 13 h

Lloc: El Viver de Salt (Carrer de Sant Antoni, núm. 1 – Factoria Cultural Coma Cros).

Preu: gratuït amb inscripció prèvia

Clica aquí per inscriure't.

Hi esteu tots i totes convidats/des!

#EmprenemSalt19