Anar al contingut (clic a Intro)
Tancar
Identificació

Càtedra de Responsabilitat Social Universitària

Anna Maria Geli i Maria Rosa Terradellas participen al I Congreso Internacional de RSU

Les dues membres de la Càtedra participaran la setmana que ve al I Congreso Internacional de Responsabilidad Social Universitaria organitzat per la Dirección Central de Responsabilidad Social

La Dirección Central de Responsabilidad Social ha organitzat el I Congreso Internacional de Responsabilidad Social Universitaria, el qual es portarà a terme el dilluns, dimarts i dimecres de la setmana vinent de 9 h a 16 h, a través de la plataforma virtual Google Meet (capacitat limitada).

Les dues membres de la Càtedra participaran en dos dies diferents:

En primer lloc, Maria Rosa Terradellas intervindrà el dimarts 26 de maig de 10.20 h a 10.50 h parlant de la investigació social responsable en el marc de la post pandèmia.

En segon lloc, Anna Maria Geli intervindrà el dimecres 27 de maig de 9.20 h a 9.40 h parlant sobre la responsabilitat social ambiental.

Programa definitiu del I congrés