Anar al contingut (click a Intro)
Tancar
Identificació

Càtedra de Responsabilitat Social Universitària

La directora de la Càtedra de Responsabilitat Social Universitària de la UdG, M. Rosa Terradellas, i la Coordinadora de la Federació Catalana de Voluntariat Social a les comarques de Girona, Maria Mercè Roca, us conviden a la IX Tertúlia Social-Soparal Restaurant La Rosaleda-Jardí Degustació, situat als Jardins de la Devesa de Girona, el proper dijous 5 de març de 2020 a les 19.30 h, per tractar sobre:

“Ciutadania i canvi climàtic”

Participarà com a ponent-convidat, el Sr. Josep Calbó, professor del departament de Física de l’EPS de la UdG i membre del Grup d’Experts en Canvi Climàtic de Catalunya.

Presentarà l’acte el Sr. Narcís Genís, periodista del diari El Punt Avui.

El preu del sopar és de 10€.Caldrà fer-lo efectiu en el mateix sopar. Com que l’aforament és limitat, us agraïm que confirmeu la vostra assistència fent la vostra inscripció al següent formulari: