Càtedra de Responsabilitat Social i Sostenibilitat

A la presentació del Projecte “Edificis Positius” a Girona, organitzat per les Càtedres de RSU i de Promoció de la Salut de la UdG, hi van assistir 64 persones, d’un ampli ventall dels diferents sectors socials: regidors d’ajuntaments, diputats provincials, representants del rectorat i del Consell Social de la UdG, de DIPSALUT, d’organitzacions empresarials, solidàries i del sector de la discapacitat, de col·legis professionals, de l’àmbit de la salut, l’educació, d’associacions de veïns i d’estudiants d’educació i una àmplia representació de la ciutadania en general.

L’acte va generar moltes expectatives per a poder retrobar valors basats en la convivència que han caracteritzat èpoques anteriors; per analitzar com es transformaran les ciutats amb tots els canvis que ja es comencen a entreveure pel futur i les mesures que podríem emprendre i també per a contribuir a l’assoliment dels ODS plantejats per Nacions Unides pel 2030.

El taller interactiu que es va portar a terme va generar una intensa participació dels assistents i, els representants d’administracions que hi participaven, van manifestar el seu interès a potenciar aquest projecte.

El refrigeri que es va servir en acabar va facilitar el networking entre els assistents.

Per la Càtedra de RSU va ser plaer trobar tan bona resposta i volem agrair a tots els assistents la vostra participació i a animar-vos a treballar en aquesta línia des dels àmbits de responsabilitat de cadascun.

Podeu trobar més informació de què són els Edifics Positius clicant la següent imatge, on us portarà a l'entrevista que TV Girona va fer a JM Canyelles i a Mercè Casals: