Anar al contingut (click a Intro)
Tancar
Identificació

Càtedra de Responsabilitat Social Universitària

La directora de la Càtedra de Responsabilitat Social Universitària de la UdG,  M. Rosa Terradellas,  i la Coordinadora  de la Federació Catalana de Voluntariat Social a les comarques de Girona,  Maria Mercè Roca, us conviden a la 8a. Tertúlia Social-Sopar al Restaurant La Rosaleda-Jardí Degustació, situat als Jardins de la Devesa de Girona, el proper dijous 6 de febrer de 2020 a les 19.30 h, per tractar sobre:

“Com moure’ns a la ciutat amb responsabilitat”

Participarà com a ponent-convidada, la  Sra. Isabel Salamaña, professora del departament de Geografia de la Facultat de Lletres de la UdG. Presentarà l’acte la Sra. Marta Costa-Pau, periodista del diari ARA Comarques Gironines.

El preu del sopar és de 10€. Caldrà fer-lo efectiu en el mateix sopar. Com que l’aforament és limitat, us agraïm que confirmeu la vostra
assistència fent la vostra inscripció al següent formulari: https://forms.gle/vmdMZgKkexYKDtFQ8