Càtedra de Responsabilitat Social i Sostenibilitat

El passat 7 de novembre va tenir lloc la setena Tertúlia Social - Sopar al Restaurant La Rosaleda-Jardí Degustació, situat als Jardins de la Devesa de Girona. El tema a tractar va ser L'estigma dels trastorns mentals. La Sra. Carme Martínez, directora de Ràdio Girona - Cadena Ser a Catalunya, va ser qui va presentar l'acte i els ponents-convidats el Sr. Hugo Rovira de Saralegui i el Sr. Claudi Camps.

L'acte, en el que hi van acudir una trentena de persones, va començar amb la presentació per part de l'organització i la introducció de Carme Martínez. Durant els primers tres quarts d'hora el ponent-convidat va tractar el tema en qüestió i, després, es va procedir amb el piscolabis. Tot seguit, es va reprendre la tertúlia donant veu a les persones que hi van assistir. Finalment, l'acte es va concloure amb el tast de les postres del sopar.

Va ser un acte molt bonic i molt interessant. A més a més, el públic es va mostrar molt entregat i interessat en el tema a tractar.

Si voleu veure un resum de l'acte, ho podeu fer clicant el vídeo següent: