Càtedra de Responsabilitat Social i Sostenibilitat

El 13 de novembre a les 18 h es portarà a terme per primera vegada la Jornada Un món millor a l'auditori de l'EspaiCaixa (Plaça Poeta Marquina, 10, Girona).

Experts, empresaris i responsables de diferents institucions donaran exemples de casos d'èxit d'iniciatives socialment responsables i explicaran com integrar la responsabilitat social a les empreses. La directora de la Càtedra RSU portarà a terme la seva ponència I jo, què puc fer? a les 18.15 h i en Pere Cornellà parlarà de què fan les institucions a partir de les 19.35 h.

Es poden destacar quatre aspectes clau de la jornada: la sostenibilitat, la integració, el compromís social i la gestió amb valors.

És una activitat gratuïta, però cal reservar lloc aquí.

A continuació podeu llegir l'horari de la jornada. Si voleu més informació, cliqueu la pestanya "més info":

UN MÓN MILLOR 13/09/2019 ESPAICAIXA. GIRONA

17.30 Obertura de portes

18.00 Benvinguda. Carme Martínez, directora de Ràdio Girona

18.05 La integració de la responsabilitat corporativa en el negoci.  Mireia Gorchs, responsable d’Acció Social de CaixaBank a la Direcció Territorial Catalunya

18.15 I jo, què puc fer?.  Mª Rosa Terradellas, directora de la Càtedra de Resposabilitat Social Universitària (UdG)

18.25 Taula rodona. Petites i mitjanes empreses socialment responsables.

Joan Vila. LC paper

Ingrid Rahola. Llagurt

18.45 Casos d’èxit.

Maria Jordà. Directora de la Fundació Eurofirms

Míriam Filella. Directora de comunicació d' Endesa a Catalunya

19.00 Sessió pràctica. Maria Fraile, responsable de RSC d'Eurofirms

19.15 Taula rodona. Des de l’altre costat.

Isaac Padrós, Associació Multicapacitats

Hugo Rovira, Associació Multicapacitats

Albert Carbonell, MIFAS

19.35 Què fan les institucions?

Mireia Mitjavila, tècnica del Servei Municipal d'Ocupació. Ajuntament de Girona

Pere Cornellà, president de PIMEC Girona