Càtedra de Promoció de la Salut

El Govern de la Generalitat reconeix a Dolors Juvinyà amb la medalla Josep Trueta al Mèrit Sanitari

L'entrega de les medalles tindrà lloc al Palau de la Generalitat el proper divendres 29 de novembre.

El Govern ha aprovat el decret que atorga 23 medalles Josep Trueta al mèrit sanitari 2019.

Entre les personalitats guardonades hi ha la nostra directora, Dolors Juvinyà. També s’han concedit medalles al doctor Manel Balcells, la pneumòloga Ana Carreres, el doctor Pep Davins, la professora Elvira Fernàndez, la Psicòloga Carme Farré i Dolors Forés, fundadora de la Societat Catalana de Medicina Familiar i Comunitària, entre d'altres professionals d'hospitals catalans.

La medalla Josep Trueta són premis creats l'any 1998 per commemorar el centenari del naixement del reconegut doctor i científic Josep Trueta i Raspall. Aquesta distinció es lliura a persones i institucions que han contribuït de manera significativa en l'avenç i la millora de la sanitat.