Càtedra de Promoció de la Salut

"Els drets i Humans i la promoció de la salut", últim número del bepSALUT

Ja teniu disponible el número 19 del butlletí electrònic bepSALUT, un instrument de referència per a la divulgació i l'intercanvi de coneixements en l'àmbit de la promoció de la salut.

En aquest número es parla de la relació existent entre els drets humans i la salut, i es recolza la idea de la necessitat de treballar en un enfocament basat en els Drets Humans, en el què les polítiques, les estratègies i els programes de salut s’han de  concebre expressament perquè totes les persones millorin el seu gaudi del dret a la salut, amb atenció especial i prioritària a les més desvaforides.

En els articles d'autors i autores convidats i convidades, es tracten diferents temes com,  quin lloc tenen els drets humans en el desenvolupament d'Habilitats per a la Vida, què fer per poder sostenir un Sistema Sanitari Equitatiu, la relació entre la salut i els drets humans i finalment per què hem d'incorporar l'enfocament Basat en Drets Humans (EBDH) en les Estratègies i Polítiques Públiques que desenvolupen el Dret a la Salut a Espanya.

bepSALUT número 19 (també en espanyol)