Càtedra de Promoció de la Salut

El doctor Marco Akerman visita la Càtedra de Promoció de la Salut

Del 6 al 9 de febrer comptem amb la presència del doctor Marco Akerman, interessat per a la nostra organització. Durant la seva visita realitzarà diferents activitats i visites.

Durant la seva estada a Girona, el doctor Marco Akerman visitarà la Càtedra de Promoció de Dipsalut, tindrà un trobada a Dipsalut, una reunió amb el Departament d'Infermeria de la Facultat d'Infermeria i realitzarà classes al màster Visita al Màster Universitari en Promoció de la Salut a l’assignatura “Polítiques europees de promoció i educació de la salut” impartint tres sessions sobre polítiques de promoció de la salut (planificació i avaluació); treball intersectorial i reptes en promoció de la salut.

Marco Akerman és Professor titular del Departament de Política, Gestió i Salut de la Facultat de Salut Pública de la Universitat de Sao Paulo; consultor regional de la Organització Panamericana de la Salut (OPS-OMS) en salut i desenvolupament local i determinants socials de la salut i vice president regional per l’Amèrica Llatina de la UHIPES (2010-2016). Compta amb nombroses publicacions científiques sobre polítiques de salut, intersectorialitat, participació comunitària i apoderament i avaluació de polítiques en promoció de la salut.