Càtedra de Promoció de la Salut

Nou recurs digital per detectar i fer seguiment del Coronavirus: l'app STOPCOVID19 CAT

Alba Vergés, consellera de salut, ha donat a conèixer una nova aplicació per a dispositius mòbils que permet fer un seguiment de l’evolució del coronavirus a Catalunya.

El departamente de Salut de la Generalitat de Catalunya ha posat a disposició de tota la ciutadania una nova eina tecnològica, l'aplicació StopCovid19Cat que ajudarà  que serveix per a detectar la malaltia, fer un seguiment dels pacients i veure l'evolució del coronavirus a Catalunya

L'objectiu de l'aplicació segons la consellera Vergés, és "d’enfortir la relació de la ciutadania amb el sistema de salut de Catalunya” així com afavorir la presa de millors decisions.

Segons fonts institucionals, els ciutadans es poden descarregar l'aplicació (disponible en IOS i en Android) i, després d’un senzill procés d’acreditació, podran controlar el seu estat de salut sense haver de sortir de casa, mantenint el confinament i sense tensionar els serveis sanitaris. L’app ajudarà les persones que presenten algun símptoma específic de COVID (febre, tos, dificultat respiratòria, malestar general, etc.) per mitjà d’un senzill test, que proporcionarà la informació necessària.

L'aplicació ja està disponbile per a tots els usuaris. Us la podeu descarregar als sedgüents enllaços:

Google Play d’Android

IOS