Càtedra de Promoció de la Salut

Col·laborem en l'organització de les "Conversaciones para la salud"

La segona sessió tindrà lloc el proper 22 de novembre a la Facultat d'Infermeria de la Universitat de Girona.

"Converses per a la salut" consisteix en un cicle de formació emmarcat en l'educació per a la salut. Està especialment dirigit a l'adquisició de coneixements, tècniques, eines i recursos que afavoreixin la comunicació entre pacients i professionals de la salut.

L'adquisició d'aquestes competències té avui més importància que mai, ja que permet el desenvolupament de models d'atenció participatius, enfocats en l'experiència dels pacients i mitjans per les solucions de la salut digital, la recerca d'informació o els serveis sobre salut en internet.

"Converses per a la Salut" és una iniciativa impulsada pel Grup d'interès en Alfabetització per a la Salut.