Càtedra de Promoció de la Salut

Obrim les inscripcions pel taller "Apoderament i investigació acció participativa"

Tindrà lloc el 23 d'abril a la Facultat d'infermeria i estarà a càrrec de Nina Wallerstein, professora de Salut Pública i directora del Center for Participatory Research de la University of New Mexico

El taller està dirigit a  professionals de l'àmbit de la salut, social i altres interessats en la salut comunitària; estudiants de màster i de doctorat i professionals de recerca.

Els objectius són:

• Integrar l’apoderament de la comunitat en accions de salut, programes i desenvolupament de recerques i estratègies de canvi col·lectiu.
  • Adquirir habilitats per utilitzar el Model Conceptual d’Investigació Acció Participativa (IAP) per tal d’augmentar la participació de la comunitat en el procés de planificació,  avaluació i recerca d’accions de salut i desenvolupament comunitari.
  • Fomentar la reflexió personal i col·lectiva sobre els rols i posicions de poder que juguen els diferents actors socials per fomentar l’apoderament i les investigacions participatives.

- Apoderament i participació comunitària

- Model Conceptual d'Investigació Acció Participativa (IAP) i participació de la comunitat en les tases de planificació d'accions de salut

- Rol i posició de poder dels i les professionals i apoderament

* Es treballarà a partir d'experiències reals facilitades pel grup.

INSCRIPCIONS

Cal emplenar el formulari

Preu de la inscripció 40€. Les places són limitades i s'assignaran per ordre d'inscripció.

Si el pagament del curs el fa una institucio o una persona diferent a la que s'inscriu cal enviar dades fiscals a catedrapromociosalut@udg.edu