Càtedra de Promoció de la Salut

Obertes les inscripcions per a les activitats formatives del primer trimestre de 2019

En la nostra oferta formativa del primer trimestre hi podreu trobar el seminari "Avaluació en salut comunitària. Què pot aportar la investigació qualitativa?" i els cursos "Alfabetització per a la salut" i "Reorientació comunitària dels seveis de salut"

Hem obert les inscripcions per a les activitats formatives del primer trimestre de 2019, que tindran lloc al gener i al febrer de 2019.

Us podeu inscriure aquí

Seminari "Avaluació en salut comunitària: què pot aportar la investigació qualitativa" a càrrec de Viola Cassetti antropòloga i doctoranda de salut pública de la University of Sheffield

Data: 10 de gener de 2019, de 10.00 a 13.00

Lloc: Aula 35A de la Facultat d'Infermeria de la Universitat de Girona

L'objectiu d'aquest seminari és adquirir coneixements teòrics i pràctics sobre avaluació en salut comunitària i el paper de la investigació qualitativa en l'avaluació d'intervencions de salut comunitària.

Destinataris: Professionals de l'àmbit de la salut, social i d'altres interessats en la salut comunitària; estudiants de màster i de doctorat.

Programa:

• Presentació i introducció de la sessió.
  • Avaluació en salut comunitària:
    a. la teoria del canvi com a eina per abordar la
    complexitat.
    b. què pot aportar la mirada qualitativa?.
    c. aspectes clau en el disseny d’un estudi d’avaluació.
  • Com dissenyar una avaluació participativa: passos pràctics.
  • Treball pràctic: dissenyant una avaluació d’intervenció comunitària.
  • Debat i conclusions