Càtedra de Promoció de la Salut

Engeguem el curs d'estiu "Difusió i implementació (D&I) en Promoció de la Salut: recerca i pràctica"

Més de 30 persones han assistit al curs impartit per la Doctora María E. Fernández que té com a objectiu formar en la investigació de diseminació i implemenació..

El curs d'Estiu de 2018 de la Càtedra de Promoció de la Salut té lloc el 16 i el 17 de Juliol a la Facultat d'Infermeria. La Docent, Dra. María. E. Fernández, és Directora del Centre de Promoció i Investigació en Promoció de la Salut de la Universitat de Texas, Centre de Ciències de la Salut a Houston, Escola de Salut Pública.

La investigació de difusió i implementació (D + I) cerca tancar  la bretxa entre la investigació en ciències de la salut, la pràctica i la salut poblacional mitjançant la construcció d'una base de coneixement sobre com la informació de salut, les intervencions, i noves pràctiques i polítiques clíniques es comuniquen i s'implementen en la salut pública i en el cura de la salut.

Aquest tipus d'investigació es centra en comprendre i accelerar la integració dels resultats de la recerca i les innovacions basades en evidència en la pràctica quotidiana per millorar la salut.

L'objectiu d'aquest curs és que els participants aprenguin què és (i que no és) el camp de D & I, per què és important, què es tracta d'aconseguir i com és rellevant per als seus projectes.

Al llarg del curs es parlarà sobre els principals components d'un estudi de D + i, les teories de D & I, els models i marcs, les consideracions de disseny i consells sobre com escriure una proposta de D & I guanyadora.