Càtedra de Patrimoni Literari Maria Àngels Anglada - Carles Fages de Climent

2015. Guillem Terribas

Lliçons de la Càtedra

El convidat de les Lliçons de la Càtedra de l'edició 2015, que van tenir lloc els passats dies 11, 12 i 13 de maig a la Sala de Graus de la Facultat de Lletres, va ser Guillem Terribas, llibreter i agitador cultural.  Podeu consultar el programa detallat aquí.

Terribas va compartir amb tots nosaltres els seus rics coneixements sobre la gestió cultural en l'àmbit de la literatura, la seva experiència com a membre de l'Associació Democràtica d'Artistes durant els anys setanta, i també en el marc del Col·lectiu de Crítics de Cinema de Girona. La vinculació de Terribas amb la Facultat de Lletres ha estat constant, no només amb l'edifici, que ha freqüentat amb assiduïtat; sinó també amb tots aquells que hi fan estada, que ha convidat a la llibreria per presentar llibres propis i aliens, que ha motivat sovint a la lectura i amb qui ha compartit lectures.

Webs d'interès