Càtedra de Patrimoni Literari Maria Àngels Anglada - Carles Fages de Climent

La Càtedra de Patrimoni Literari publica l'itinerari literari "Fages de Climent a Barcelona"

L'itinerari "Fages de Climent a Barcelona" ha anat a cura de la filòloga Maria Nunes i constitueix el número 21 de la col·lecció "itineraris literaris autoguiats" que publica de manera regular la Càtedra de Patrimoni Literari.

El vint-i-unè volum de la col·lecció "itineraris literaris autoguiats" de la Càtedra de Patrimoni Literari Maria Àngels Anglada - Carles Fages de Climent de la Universitat de Girona és Fages de Climent a Barcelona, que ha estat elaborat per la filòloga Maria Nunes, experta en la confecció de rutes literàries barcelonines. Amb la publicació de Fages de Climent a Barcelona, la Càtedra de Patrimoni Literari pretén donar una major visibilitat a l'obra de Fages de Climent i fomentar la seva divulgació.

En aquest sentit, cal tenir en compte que la Càtedra ja havia publicat anteriorment els itineraris Fages de Climent a Castelló d'Empúries (2014), Fages de Climent a Figueres (2017) i Fages de Climent a l'Empordà (2018). Així doncs, amb la publicació de Fages de Climent a Barcelona, es pretén difondre al conjunt de la societat catalana l'obra de l'escriptor que dona nom a la Càtedra de Patrimoni Literari.

L'itinerari literari Fages de Climent a Barcelona es presentarà públicament el dimarts 28 de maig, a les 19.00 hores, al MUHBA - Plaça del Rei, i comptarà amb la participació de:

• Carles Fages Torrents, net de Carles Fages de Climent
  • Sílvia Llach, Vicerectora de Territori i Compromís Social de la Universitat de Girona
  • Maria Nunes, curadora de l’itinerari
  • Mariàngela Vilallonga, Consellera de Cultura de la Generalitat de Catalunya