Càtedra d'Immigració, Drets i Ciutadania

Aquest mes s´ha celebrat a Torí, en concret al Centre de Formació de l´Organització Internacional del Treball en aquesta ciutat Italiana, el Congrés Mundial de Dret del Treball i Seguretat Social, que s´ha dedicat a analitzar les qüestions més actuals que afecten a aquesta branca del Dret.

Per tractar la qüestió de la immigració laboral, el Dr. Camas va ser convidat a realitzar una conferència comentant l´Informe Global de les Migracions, elaborat per la Pr. Kubra Dogan, de Turquia, amb el suport de la Societat Internacional de Dret del Treball.

A més el Pr. Camas va presentar un treball en el sí del Congrés en matèria de gestió de la Unió Europea de la immigració de caràcter econòmic.

Per a més informació es recomana accedir a: http://www.islssltorino2018.org/es/