Càtedra d'Estudis Marítims

Presentació del llibre sobre el claustre del Mas del Vent de Palamós

Joaquim Maria Puigvert, professor de Història de la Universitat de Girona, presenta el llibre editat per Gerardo Boto "Salamanca, Ciudad Lineal, Palamós. Las arcadas claustrales de Mas del Vent", el 23 de març al Museu de la Pesca, a Palamós

El pròxim 23 de març, a les 19 h, la Càtedra d’Estudis Marítims presenta al Museu de la Pesca del llibre “Salamanca, Ciudad Lineal, Palamós. Las arcadas claustrales de Mas del Vent", el nou estudi promogut per les Edicions Universitat de Salamanca i coordinat pel Dr. Gerardo Boto sobre l'anomenat “claustre de Palamós”.

Aquest conjunt arquitectònic ha rebut en els darrers anys una intensa atenció mediàtica, social i acadèmica. Aquest llibre aborda ara els fets i protagonistes que envolten el seu origen i trasllat a Palamós, amb l'afany d'aclarir diversos interrogants suscitats en el debat generat per l’obra. Un grup d'investigadors nacionals i internacionals afronten els reptes intel·lectuals i històrics que planteja aquesta investigació, al temps que sotmeten a examen els procediments d'anàlisi historicoartístic i les seves conclusions sobre la procedència de les parts originals d'aquestes arcuacions.

L’acte de presentació anirà a càrrec de Joaquim Maria Puigvert, professor de Història de la Universitat de Girona, amb la participació de l’editor de l’obra Gerardo Boto i de l’autor Màrius Vendrell.

El llibre es podrà adquirir a la llibreria del Museu de la Pesca amb un descompte el mateix dia de la presentació.