Càtedra Joan Vinyoli de poesia contemporània

La Càtedra Vinyoli participa al programa "Llengua i Literatura Catalanes a Batxillerat"

Un any més, la Càtedra Joan Vinyoli de la Universitat de Girona participa al cicle de conferències "Llengua i Literatura Catalanes a Batxillerat" amb una xerrada sobre l'obra poètica de Josep Carner.

La Càtedra Joan Vinyoli de poesia contemporània participa en una nova edició del programa de conferències Llengua i Literatura Catalanes a Batxillerat, amb una conferència sobre El cor quiet de Josep Carner. Aquesta obra poètica és una de les lectures que formen part de l'assignatura 'Literatura catalana' en la modalitat del batxillerat humanístic. Les conferències sobre El cor quiet de Josep Carner estan dirigides especialment a l'alumnat d'aquesta materia i s'impartirà als següents centres de secundària de les comarques gironines que imparteixen batxillerat:

• Institut Vallvera de Salt: 11 novembre
  • Institut de Llançà: 17 febrer
  • Institut La Garrotxa d’Olot: 24 febrer
  • La Salle de Girona: 2 març

Trobareu tota la informació del programa de conferències del curs 2019-2020 aquí.