Càtedra Joan Vinyoli de poesia contemporània

Se celebra la taula rodona "Vinyoli i Brossa: emergir la mirada"

La taula rodona "Vinyoli i Brossa: emergir la mirada" es va celebrar el dilluns 21 d'octubre al Centre Cultural La Mercè amb un èxit de participació.

Amb motiu de l'Any Joan Brossa, que al llarg de 2019 commemora el centenari del naixement del poeta, la Càtedra Joan Vinyoli va organitzar una taula rodona en què alguns dels poetes més joves del panorama literari actual van explicar les seves pròpies experiències de lectura de les obres de Joan Vinyoli i Joan Brossa. La taula rodona Vinyoli i Brossa: emergir la mirada, que es va celebrar el dilluns 21 d'octubre al Centre Cultural La Mercè (Girona), va servir per posar de manifest la influència que Brossa i Vinyoli han exercit en les noves generacions de poetes en llengua catalana. Els poetes participants, doncs, van parlar de les traces que aquests dos autors del segle XX han deixat en les seves creacions poetes i, alhora, els van posar en relació a través de les seves experiències de lectura.

La taula rodona Vinyoli i Brossa: emergir la mirada va comptar amb la participació de Misael Alerm (La Garriga, 1990), Núria Armengol (Vic, 1986), Gerard Cisneros (Manresa, 1989) i Meritxell Nus (Estac, 1985), i va ser moderada per Anna Perera Roura.