Càtedra Joan Vinyoli de poesia contemporània

La Càtedra Joan Vinyoli col·labora al cicle "Paraules Nocturnes", a Santa Coloma de Farners

Un any més, durant el mes de juliol arriba a Santa Coloma de Farners una nova edició del cicle "Paraules Nocturnes", que compta amb la col·laboració de la Càtedra Joan Vinyoli de la Universitat de Girona. El cicle tindrà lloc cada divendres al vespre del mes de juliol en diversos espais de la capital de la comarca de la Selva.

El cicle estival Paraules Nocturnes, organitzat per l'Ajuntament de Santa Coloma de Farners, Òmnium Cultural i la Càtedra Joan Vinyoli, té la intenció de fer gaudir al públic assistent de la poesia, la música i les arts escèniques tot descobrint espais singulars del municipi. La programció del cicle té lloc els divendres del mes de juliol i, en la seva edició 2019, comptarà amb el següent programa:

• Divendres 5 de juliol, 22 hores
    Fleca Can Ferriol

Recital poètic d'Enric Sòria

• Divendres 12 de juliol, 22 hores
    Casa de la Paraula

Una potència desconeguda. Espectacle poètico-musical a càrrec de Josep Pedrals i Carles Pedragosa

• Divendres 19 de juliol, 22 hores
    Casa de la Paraula

Concert de jazz a càrrec de Laia Masdeu Quartet

• Divendres 26 de juliol, 22 hores
    Parc de Sant Salvador