Anar al contingut (clic a Intro)
Tancar
Identificació

Càtedra Joan Vinyoli de poesia contemporània

Es cancel·la la setena edició del Festival Domini Màgic de poesia a Santa Coloma de Farners

S'han cancel·lat totes les activitats previstes en el marc del VII Festival Domini Màgic de poesia, organitzat per la Càtedra Joan Vinyoli de la UdG i l'Ajuntament de Santa Coloma de Farners, que s'havia de celebrar els dies 13, 14 i 15 de març de 2020.

ACTIVITAT CANCEL·LADA

La paraula poètica, la música i l’art s’uneixen en la setena edició del Festival Domini Màgic de poesia. Santa Coloma de Farners es converteix, una vegada més, en un punt d’irradiació màgic, ple de confluències poètiques i artístiques. El paisatge i l’entorn que va captivar Joan Vinyoli acollirà i acompanyarà la veu i els versos de poetes provinents d’arreu del país. El Festival Domini Màgic és una ocasió única per gaudir del ritme de la poesia, de la cançó, de les imatges...

D'entre el conjunt de la programació, destaca la taula rodona Criticar la poesia de divendres 13 de març, que comptarà amb la participació de prestigiosos crítics literaris. Seguirà la taula rodona un recital de Narcís Comadira en què llegirà poemes propis, bo i posant-los en relació amb l'obra de Josep Carner. Dissabte 14 al matí, Lluís Soler s'encarregarà de llegir Vinyoli en l'itinerari poètic pel Parc de Sant Salvador. A la tarda, Carles Duarte, Sònia Moya i Mireia Vidal-Conte diran els seus poemes en el ja tradicional "Recital a tres veus". A la nit, gaudirem del concert d'El Petit de Cal Eril presentant el seu disc Energia fosca. Ja podeu adquirir les vostres entrades anticipades aquí. Diumenge al matí tindrà lloc una nova edició del rectial "I la natura em crida" amb Esteve Miralles i clourem el festival amb l'espectacle "Vull les olives".

Divendres 13 de març

10.30 h. Auditori Municipal
Funció de teatre "Bianco", de LaBú Teatre. Per a grups escolars, convidats pel Festival.

10.30 h. Institut de Santa Coloma de Farners
Taller de rimes urbanes, a càrrec del col·lectiu Versembrant.

18.00 h. Casa de la Paraula
Inauguració de la VII edició del Festival Domini Màgic de poesia

18.30 h. Casa de la Paraula
Taula rodona “Criticar la poesia”, amb la participació de Francesc Codina, Marc Rovira i Simona Škrabec. Modera: Margarida Casacuberta.

20.00 h. Casa de la Paraula
Recital “Narcís Comadira llegeix Josep Carner i Narcís Comadira”.

Dissabte, 14 de març

10.00 h. Parc de Sant Salvador
Itinerari poètic Joan Vinyoli, a càrrec de Lluís Soler.

12.30 h. Casa de la Paraula
Inauguració de l’exposició de Carlos Velilla.

17.30 h. Casa de la Paraula
Visita guiada a l’Espai Vinyoli, a càrrec de Pep Solà.

18.00 h. Casa de la Paraula
Recital de poesia a tres veus, amb la participació de Carles Duarte, Sònia Moya i Mireia Vidal-Conte, que diran els seus poemes.

21.30 h. Auditori municipal
Concert d’El Petit de Cal Eril.
Venda anticipada d'entrades aquí.

Diumenge, 15 de març

10.00 h. Parc de Sant Salvador
“I la natura em crida”, breu caminada fins a la Miranda, on Esteve Miralles recitarà una selecció dels seus poemes.

12.00 h. Bar Sant Martí
Espectacle poètic “Vull les olives”, a càrrec de Dolo Beltrán i Anna Carné.