Anar al contingut (click a Intro)
Tancar
Identificació

Càtedra Cambra de l'Empresa Familiar

Investigació

Cambra de l'Empresa Familiar

Llibres

Col·lecció d'Estudis Girona 100, S.A.

Logotip

Col·lecció Estudis d'Empresa Familiar

Col·lecció d'Estudis del Baròmetre de l'Empresa Familiar a Catalunya

Principals articles d'investigació publicats

• Arbussa, A., Bikfalvi, A., Marquès, P. (2017) "Strategic agility-driven business model renewal: the case of an SME" Strategic agility-driven business model renewal: the case of an SME ", Management Decision, Vol. 55 Iss: 2, pp.
  • Marques, P., Bikfalvi, A., Simon, A., Llach, J., Lerch, C. (2015). Servitisation and technological complexity in family and non-family firms: European evidence. European Journal of International Management, Vol. 9, 2, pp. 221-239.
  • Marques, P, Presas, P., Simon, A. (2014). The Heterogeneity of Family Firms in CSR Engagement: The Role of Values. Family Business Review, Vol. 27, 3, pp. 206-227.
  • Presas, P.; Guia, J., Muñoz, M.D. (2014). Customer’s perceptions of familiness in travel experiences. Journal of Travel and Tourism Marketing, Vol. 31, 2, pp. 147-161
  • Llach, J., Marquès, P., Bikfalvi, A., Simon, A., Kraus, S. (2012). The innovativeness of family firms through the economic cycle. Journal of Family Business Management, Vol. 2, 2, pp. 96 - 109.
  • Simon, A., Marquès, P., Bikfalvi, A., Muñoz, M.D. (2012). Exploring value differences across family firms: The influence of choosing and managing complexity. Journal of Family Business Strategy, Vol. 3, 3, pp. 132-146.
  • Presas, P.; M.D. Muñoz i Guia, J. (2011). Branding familiness in tourism family firms . Journal of Brand Management, Vol. 18, 4/5, pp. 274-284.
  • Llach, J.; Nordqvist, M. (2010). Innovation in family and non-family businesses: a resource perspective . International Journal of Entrepreneurial Venturing). Special Issue “The Family-Driven Entrepreneurial Venture: Is there a link between the family background and the entrepreneurial behaviour of a family business?” ISSN: 1742-5360
  • Presas, P.; Muñoz, M.D. i Guia, J. (2010). The Mas de Torrent Group: A case study of “family branding” in tourism firms . A Family Business Casebook 2008-2009. Cox Family Enterprise Center, Georgia- USA. ISBN: 0-9753893-6-X

Equip de Recerca Multidisciplinar

Departament d'organització, gestió empresarial i disseny de producte