Campus Turisme

El Dr. Jaume Guia fa una estada a la University of Cape Coast de Ghana

Del 24 al 31 de gener del 2018 va tenir lloc l’estada del professor de la Universitat de Girona a Ghana per impartir seminaris de doctorat i màster.

El Dr. Jaume Guia, director científic del Campus Turisme, coordinador del Màster EMTM (Erasmus Mundus European Master’s in Tourism Management) i investigador d’INSETUR, va fer una estada el passat mes de gener a la University of Cape Coast a Ghana (Àfrica), on la Universitat de Girona va fer un partnership el 2015, essent així la primera Universitat africana associated partner del Màster en EMTM.

L’estada s’ha desenvolupat entre els dies 24 i 31 de gener, durant la qual el Dr. Jaume Guia ha impartit seminaris als estudiants de doctorat i màster de la University of Cape Coast. També s’ha iniciat la preparació d’una proposta de projecte per presentar-la a la convocatòria Intra-Àfrica de l’agència europea EACEA (Education, Culture, and Audiovisual Executive Agency).