Campus Turisme

Jornada sobre els habitatges d’ús turístic (HUT) a Girona

El Dr. Jordi Comas Trayter i el Dr. José Antonio Donaire de la Universitat de Girona participen en la jornada com a experts i investigadors en turisme.

S’ha celebrat la Jornada sobre els habitatges d’ús turístic (HUT) en el Caixa Fòrum de Girona per tractar el tema dels HUT, que ha reunit a tècnics de turisme dels ajuntaments de les localitats de les comarques de la Selva i el Gironès.

Els investigadors i experts en turisme, el Dr. Jordi Comas Trayter i el Dr. José Antonio Donaire de l’Institut de Recerca en Turisme (INSETUR) de la Universitat de Girona, van participar en la jornada oferint les ponències ‘Situació actual dels HUT i tendències de futur’ i  ‘Anàlisi de la situació dels HUT a Girona’ respectivament.

L’objectiu d’aquesta jornada ha sigut informar sobre la situació dels habitatges d’ús turístic (HUT) des d’un punt de vista municipal, amb l’estudi del marc jurídic aplicable a Catalunya dels HUT, i també exposant algunes experiències locals que s’han produït a la demarcació de Girona.