Campus Turisme

BlueTourMed a Marsella

Membres de l’INSETUR i tècniques del projecte MITOMED+ assisteixen en el segon esdeveniment de capitalització del projecte BlueTourMed de la comunitat pel turisme sostenible.

Membres de l'INSETUR i tècniques del projecte MITOMED+ assisteixen al segon esdeveniment de capitalització del projecte horitzontal BlueTourMed de la comunitat pel turisme sostenible dins els projectes Interreg-MED i que té lloc a Marsella.

Durant els dies 20 i 21 de novembre s’han celebrat debats i diferents sessions organitzades amb l'objectiu de definir els compromisos clau que han de formar part del factsheet (fulla de fets) de la mateixa comunitatD'aquesta manera, la participació de tots els projectes modulars pel turisme sostenible dins el programa Interreg-MED, d'entre els quals hi ha el MITOMED+, ha permès la creació d'un espai de diàleg per a l'intercanvi d'impressions i metodologies per a la millora del mesurament de la sostenibilitat en destinacions turístiques del litoral mediterrani europeu.

Per a més informació, accediu al web del projecte BlueTourMed.