Campus Salut

Es presenta la Convocatòria 2019 del PERIS

Un dels seus propòsits és incrementar la competitivitat dels centres de recerca i innovació en salut a Catalunya.

El Departament de Salut del Govern de Catalunya ha aprovat destinar un import de 9.550.000 euros per atendre la Convocatòria 2019 de subvencions del Pla Estratègic de Recerca i Innovació en Salut (PERIS 2016-2020).

El Pla estratègic de Recerca i Innovació en Salut, conegut com a  PERIS, va ser aprovat pel Govern el juny del 2016 i constitueix  un instrument primordial  del Departament de Salut per a la planificació, impuls  i coordinació de la recerca i innovació en salut per als propers anys.

El seu propòsit és incrementar la competitivitat dels centres de recerca i innovació en salut a Catalunya, potenciant la seva presència en l’escenari de la recerca internacional, dins de la vocació de situar a Catalunya a l’avantguarda de la recerca biomèdica com un element fonamental de desenvolupament econòmic i social i  assolir el major impacte possible al traslladar els seus resultats a la  millora de la salut dels ciutadans a partir del coneixement que es genera.