Campus Patrimoni Cultural i Natural

Desenvolupa el teu projecte R+D+I amb nosaltres

Tota innovació comença per la recerca (creació de coneixement) i el consegüent desenvolupament d’aplicacions. La major part de la recerca científica i tecnològica es realitza a les universitats, on tot el personal acadèmic són investigadors.

La UdG pot desenvolupar el teu projecte de recerca o de desenvolupament d’una tecnologia, sense que hagis d’invertir en instal·lacions i equipaments sofisticats ni contractar personal investigador.

Si ets una PIME, la UdG pot actuar com a departament d’R+D+I de la teva empresa i ajudar-te a definir el teu projecte des del primer moment, orientant-lo a la innovació que necessites.

D’altra banda, la UdG compta amb una àmplia experiència en la participació de projectes de R+D+I en col·laboració amb empreses i institucions, tant nacionals com internacionals. En aquest sentit, si estàs pensant a dur a terme un projecte d'R+D+I col·laboratiu, la UdG et pot ajudar a:

• Trobar un soci tecnològic, que aporti coneixement especialitzat
  • Trobar empreses d’altres països, de seriositat i solvència contrastada, que vulguin participar en un projecte europeu, gràcies a la nostra xarxa internacional de treball
  • Assessorar-te en la definició i gestió del projecte, i donar-te suport tècnic si hi participa un grup de recerca de la UdG
  • Accedir a ajuts per a projectes col·laboratius adreçats a centres d’investigació i universitats

La UdG et garanteix total confidencialitat, mitjançant contracte si és necessari, de la informació aportada o generada en el projecte.

Posa’t en contacte amb el Campus Patrimoni Cultural i Natural, Clàudia Riera (Tel. 972 41 95 78), per tal de concertar una primera trobada amb el Director Científic del Campus per concretar els detalls de la col·laboració.