Anar al contingut (clic a Intro)
Tancar
Identificació

Campus Patrimoni Cultural i Natural

IV ajuts de la Càtedra de l'Aigua, Natura i Benestar per a treballs de recerca de batxillerat

Convocatòria per treballs de recerca en l'àmbit del Patrimoni Natural i Cultural de les Guilleries

La Càtedra de l’Aigua, Natura i Benestar convoca la tercera edició dels Ajuts per a la realització de treballs de recerca centrats en el Patrimoni Natural i Cultural de les Guilleries, i en especial els referits a temàtiques d’aigua i natura, per estudiants que estiguin cursant els seus estudis de batxillerat.

Aquests ajuts tenen una dotació econòmica de 400 € i inclouen la tutorització de l’estudiant per part de personal docent i investigador de la UdG i la UVic-UCC.

La sol·licitud, junt amb la proposta de projecte de recerca, es poden presentar fins al 31 de maig 2020.

Podeu trobar més informació i descarregar les bases i característiques de la convocatòria a l'enllaç