Campus Comunicació Cultural i Corporativa

Resultats de la jornada "Reptes en la formació universitària en l'àmbit de la comunicació".

El passat 30 de gener es va celebrar la jornada Reptes en la formació universitària en l’àmbit de la comunicació a la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna, de la Universitat Ramon Llull.

L’objectiu principal d’aquesta jornada, que forma part del cicle de jornades sectorials del projecte Ocupadors, fou presentar els resultats de l’enquesta als ocupadors de l’àmbit de la comunicació, en què es pregunta sobre la formació i les competències de les persones graduades recentment que ocupen de les titulacions de Periodisme, en Comunicació Audiovisual i en Publicitat i Relacions Públiques.

A més, la jornada pretengué ser un punt de trobada tant de persones provinents del món universitari com del món l’empresarial per tal de reflexionar conjuntament sobre les possibles propostes de millora en els programes formatius d’aquestes titulacions.

AQU Catalunya presenta ara el recull de les conclusions aportades pels ponents i per la resta de participants en la jornada, així com de les propostes de millora que van anar sorgint al llarg del dia. Les podeu consultar al document Conclusions de la jornada Reptes en la formació universitària en l'àmbit de la comunicació.

AQU. (11/02/2019). Conclusions i propostes de millora per a la formació universitària en l’àmbit de la comunicació. elButlletí. Recuperat de: http://www.aqu.cat/elButlleti/butlleti93/noticies12.html#.XOZO5cgzY2y