Campus Comunicació Cultural i Corporativa

Es constitueix el Consell Assessor Sectorial del Campus de la Comunicació Cultural i Corporativa

El Consell Assessor està integrat per persones rellevants en el sector de la comunicació cultural i corporativa, tant del territori com d’àmbit nacional, i té la funció d’actuar com a think tank del Campus, aportant-li visió externa i independent.

El Campus de Comunicació Cultural i Corporativa de la Universitat de Girona és l’instrument fonamental per treballar en l’àmbit de les estratègies comunicatives, de la transparència informativa, el retiment de comptes i la Responsabilitat Social Corporativa, espais de demanda emergents que han de constituir-se en un factor diferenciador de la UdG i en un nínxol d’ocupabilitat pels nostres graduats. L’àmbit temàtic de la comunicació cultural també porta a repensar i elaborar fórmules i estratègies de desenvolupament social i de difusió del coneixement i aplicació de les TIC, afavorint la innovació social, que representa un factor altament positiu pel fet que les innovacions socials capaciten als ciutadans i creen noves relacions socials i models de col·laboració, a més d’oferir respostes a les necessitats socials i d’abordar els reptes de la societat.

La constitució del Consell Assessor Sectorial del Campus de la Comunicació Cultural i Corporativa, que té lloc el dia 23 de maig, representa un pas més en l’estructuració i desenvolupament del Campus, que ja compte amb un Clúster de Recerca integrat per 10 Grups de Recerca i Càtedres de la Universitat de Girona.

El Consell Assessor del Campus de la Comunicació Cultural i Corporativa té la funció d’actuar com a think tank del Campus, aportar-li visió externa i independent; també aporta anàlisi, recomanacions, orienta en matèria d’oferta formativa, proposa línies de recerca avançades, assessora a propòsit del model de relació del Campus amb el sector empresarial, així com en relació a la internacionalització del Campus; a més, també dóna suport a les relacions institucionals.

Els membres que integren el Consell Assessor del Campus de la Comunicació Cultural i Corporativa són de reconegut prestigi nacional, tant per la seva trajectòria professional com per les institucions i empreses que representen: Jordi Bosch Molinet, President Grup Endemol; Josep Caminal Badia, Director General de Presidència del Grup Godó; Germà Capdevila Vernet, Periodista, editor de la revista Esguard i Director del Consell Editorial de Nació Digital; Oriol Cases Vilà, Cap de premsa i comunicació de l’Ajuntament de Girona; Josep Cuní Llaudet, Periodista i President de Broadcaster; Harvey Evans, Cap de Comunicació de l’Institut d’Investigació en Ciències de la Salut Germans Trias i Pujol (IGTP) i Cap de Comunicació Científica de l’Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras (IJC); Isabel Grifoll, Vicepresidenta Barcelona d’Atrevia; Toni Iglésies Trias, Soci fundador d’Iglésies Associats; Francesc Pena Carbó, President de l’ACN (Intracatalònia, S.A.) i Conseller Delegat de la Xarxa Audiovisual Local; Genís Roca Verard, fundador i President de Roca Salvatella; Robert Rodergas Pagès, Creatiu i membre d’Honor de l’Acadèmia de Publicitat; Ramon Rovira Pol, Sotsdirector general de Comunicació i Relacions Institucionals del Banc de Sabadell; Salvador Sunyer Bover, Director de Bitó Produccions i Director del Festival Temporada Alta; Joaquim Vidal Perpinyà, President d’Hermes Comunicació, President de la Fundació Valvi i Soci fundador de Televisió de Girona; Jordi Xargayó Teixidor, Director del Diari de Girona; Xavier Xirgo Teixidor, Director d’El Punt Avui