Campus Comunicació Cultural i Corporativa

XXVI Conferència anual a Girona de la Societat Catalana de Comunicació

La Societat Catalana de Comunicació ha realitzat, a l’Institut d’Estudis Gironins (IEG) de Girona, i amb la col·laboració del Campus de Comunicació de la Universitat de Girona, la seva XXVI Conferència anual.

L’esdeveniment d’aquest any ha comptat amb la presència de diferents personalitats importants de la societat catalana, com ara el filòsof i eurodiputat Josep-Maria Terricabras, el qual ha tractat el tema de la Identitat europea i mitjans de comunicació (10:15h). La segona intervenció ha estat a càrrec de Carles Ruiz, professor de la URL; Anna Nogué, subdirectora de l’ACN i David Vidal, coordinador del Màster en Periodisme literari, comunicació i humanitats de la UAB, els quals han parlat, en una taula rodona, sobre Ètica i mitjans de comunicació (11:45h).

A les 12.45h s'ha realitzat un acte en memòria de Daniel E. Jones i Héctor Borrat, conduit per la investigadora de l’InCom-UAB, Marta Civil i Serra, i el periodista i professor de la URL, Albert Sáez. Tot seguit s'ha realitzat una assamblea de socis i sòcies de la Societat Catalana de Comunicació i, com a cloenda, han intervingut el President de la Societat, Jordi Bèrrio, i l’Alcaldessa de Girona, Marta Madrenas.

Finalment, l’Ajuntament de Girona ha ofert un dinar a tots els socis i ponents assistents a l’esdeveniment (14:30h).