Campus Comunicació Cultural i Corporativa

Lluís Costa membre de la Comissió Assessora sobre la Publicitat Institucional de la Generalitat

El Campus de la Comunicació Cultural i Corporativa de la UdG pretén treballar en l’àmbit de les estratègies comunicatives i les fórmules i estratègies de desenvolupament social i de difusió del coneixement i aplicació de les TIC.

D’acord amb una resolució del President de la Generalitat de Catalunya del 13 de juny del 2016, i a proposta del Consell Interuniversitari de Catalunya, ha estat designat membre de la Comissió Assessora sobre la Publicitat Institucional, el director científic del Campus de la Comunicació, Lluís Costa, en representació de la Universitat de Girona.

La Comissió, presidida pel Secretari de Difusió i Atenció Ciutadana, Jordi Vilajoana, està constituïda pel Director general de Difusió, el Director general de Coordinació del Govern, la Directora general de Coordinació Interdepartamental, el Director general de Mitjans de Comunicació, el responsable de Difusió Institucional, la responsable d’Imatge Corporativa i el responsable de mitjans de comunicació del Departament de Presidència, els representants del Consell Interuniversitari de Catalunya, l’Associació Empresarial de Publicitat, el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, l’Associació Catalana de Municipis i la Federació de Municipis de Catalunya.

En la reunió de la Comissió, celebrada el proppassat dia 20 de juny al Palau de la Generalitat de Catalunya es van analitzar i valorar les campanyes institucionals realitzades durant el període de gener a juny de 2016, entre les quals cal destacar les següents campanyes: “Fruita a l’escola”, “Turisme. Campanya interior i internacional”, Reciclatge d’electrodomèstics”, “Carnet Jove”, “Loteria de Catalunya Loto Ràpid” i “Dia Internacional de la Dona”. Així mateix, es van presentar i discutir les campanyes previstes pel segon semestre d’enguany, entre les quals cal remarcar les que afecten als temes d’Incendis, Trànsit i Refugiats.

Des de la perspectiva del Campus de la Comunicació Cultural i Corporativa de la UdG és important formar part de la Comissió Assessora sobre la Publicitat Institucional per tal de treballar en l’àmbit de les estratègies comunicatives i poder repensar i elaborar amb major efectivitat les fórmules i estratègies de desenvolupament social i de difusió del coneixement i aplicació de les TIC.