Campus Comunicació Cultural i Corporativa

XIII Congrés Internacional d’Investigació en Relacions Públiques a la Universitat de Girona

De l’11 al 13 d’abril tindrà lloc el Congrés Internacional de Relacions Públiques dedicat a l’anàlisi i la influència 4.0.

La XIII edició del Congrés Internacional de l’Associació d’Investigadors en Relacions Públiques (AIRP) se celebrarà a la Universitat de Girona els dies 11-12 i 13 del mes d’abril i portarà per títol “RRPP: anàlisis i Influència 4.0”.

Les relacions públiques com a eines de comunicació entre les marques i/o institucions o empreses i els seus públics no poden ser alienes de cap manera a les noves formes de comunicació digital i és per això que enguany l’AIRP ha decidit apostar per a aquest tema per portar a Girona les tendències més noves i actuals.

Tots els treballs presentats en el Congrés podran optar a ser publicats en dos números especials de les revistes Communication Papers i Redmarka, totes dues indexades en el Catàleg Latindex.

Per a més informació sobre el programa, ponències i altres dades generals del Congrés consulteu la pàgina web http://airrpp.org/congreso-2018/