Campus Compòsits

Èxit de participació en la fira JEC World de París

El Campus Compòsits, un dels co-expositors del Pavelló España organitzat per la Asociación Española de Materiales Compuestos (AEMAC).

Els dies 12, 13 i 14 de març, va tenir lloc la Fira JEC World a París Nord Villepinte, l’esdeveniment més important a escala mundial en l’àmbit dels materials compòsits.

El Campus Compòsits de la Universitat de Girona ha disposat d’un estand en el Pavelló Espanya organitzat per la Asociación Española de Materiales Compuestos (AEMAC) amb els co-expositors AIMEN, FIDAMC, TECNALIA, TITANIA, POLYMEC i ZIUR.

La fira JEC World es consolida un any més com l’esdeveniment més important en l’ecosistema dels materials compòsits mundialment, tal com demostren les següents xifres oficials: més de 43.000 visitants, més de 1.300 expositors de 123 països diferents i 27 pavellons regionals i internacionals.

Prop d’un centenar de visitants s’han apropat a l’estand del Campus Compòsits. El 75% d’aquests participants provenien del sector empresarial, el 25% restant eren representants d’universitats, centres tecnològics i clústers o associacions.

Els visitants han demostrat interès principalment en el màster oficial Mechanics of Materials and Structures, en els serveis que podem oferir relacionats amb l’assessorament tècnic i la caracterització i simulació dels materials compòsits, així com en la producció de compòsits biobasats reforçats amb fibres naturals.