Campus Alimentació i Gastronomia

Participació del Campus Alimentació i Gastronomia al Network Agrifood amb partners de les Universita

Membres de la Université de Montpeller, de la Universitat de Barcelona, de la Fundació Triptolemos i de la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya, a més de Carmen Carretero, directora científica del Campus Alimentació i Gastronomia han assistit a l’esdeveniment.

Els assistents a l’acte han estat Francois Henn, Colin Volle, Michel Larroque i Giles Sere de Lanauze, de la Université de Montpellier; Màrius Simon, representat de la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya; Màrius Rubiralta i Maria Teresa Garcia-Castanyer, de la Universitat de Barcelona (UB); Yvonne Colomer de la Fundació Triptolemos i Carmen Carretero, directora científica del Campus Alimentació i Gastronomia de la UdG.

La reunió, s’ha dut a terme el dia 8 de juliol al Parc Científic i Tecnològic de la UdG, i ha tingut com a objectiu arribar a un acord per realitzar una sol·licitud conjunta per un projecte SUDOE, emmarcat dins l’àmbit de l’alimentació i la gastronomia.

Els acords tractats en aquesta reunió  seran exposats a la plenària que se celebrarà el proper 14 de juliol a la ciutat de Bilbao.