Anar al contingut (click a Intro)
Tancar
Identificació

Campus Aigua

Agricultura i la Universitat de Girona col·laboren en matèria de regadiu

La cooperació implicarà l'intercanvi d'informació científica, la divulgació i la generació de debat.

El Departament d'Agricultura de la Generalitat i la Universitat de Girona col·laboraran en projectes de recerca, innovació i actuacions de transferència de coneixement i tecnologia matèria de regadius a les comarques gironines. Aquesta cooperació científica s'inscriu en un conveni signat recentment.

L'acord s'ha impulsat des del Grup de Recerca en Enginyeria i Gestió del Reg de la Universitat de Girona i la subdirecció general d'Infraestructures Rurals del Departament.

Entre els objectius principals d'aquesta col·laboració hi ha promoure la formació; realitzar activitats d'investigació, de desenvolupament tecnològic i divulgació en matèria de regadiu; i promoure la col·laboració tècnica entre persones d'ambdues institucions, i l'intercanvi d'experiències i de publicacions, a més de generar debat.

Ddg. (8/07/2019). Agricultura i la Universitat de Girona col·laboren en matèria de regadiu. Diari de Girona. Recuperat de: https://www.diaridegirona.cat/comarques/2019/07/09/agricultura-universitat-girona-collaboren-materia/990825.html