Centre d'Innovació i Gestió de les Administracions Públiques

El magistrat Manuel Táboas parla del control judicial de l'urbanisme al Postgrau en Dret Urbanístic

En la sessió dedicada al control judicial de la discrecionalitat urbanística, el Postgrau de Dret Urbanístic ha comptat amb Manuel Táboas, magistrat de la Sala del contencios administratiu del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, una autoritat reconeguda en l'àmbit de l'urbanisme a Catalunya.

El Postgrau en Dret Urbanístic forma part del Màster en Gestió i Dret Local i s'adreça a estudiants que vulguin obtenir una especialització capacitadora per ocupar llocs de responsabilitat en l’Administració local, com a professionals en actiu, tant de l’Administració pública com del sector privat que es relacionin amb les entitats locals.
L’heterogeneïtat del grup al qual es dirigeix el curs enriqueix notablement les sessions ja que augmenta la visió pràctica i diferenciada de les problemàtiques concretes en el si de les administracions públiques, principalment pel que fa als ens locals.
Especialment, però no exclusivament, adreçat a titulats universitaris en: Dret, Economia, Ciències Polítiques i de l'Administració, Sociologia, Gestió i Administració Pública.