Centre de documentació Europea

DiscoverEU: 20 000 joves més tindran l'oportunitat d'explorar Europa, entre ells 1821 espanyols

Gairebé 95 000 joves s'han presentat candidats per a la tercera edició d'aquesta nova iniciativa de la UE per a la joventut.

Uns 20 000 europeus de 18 anys han estat seleccionats per rebre un bo de viatge DiscoverEU i podran viatjar entre l'1 d'agost de 2019 i el 31 de gener de 2020 durant un període de fins a 30 dies. Entre ells 1 821 espanyols i a partir d'6.733 sol·licituds gaudiran de l'oportunitat de conèixer Europa.

Nota de premsa